COVID-19 - czyli nowy koronawirus

Co musisz wiedzieć rezerwując termin wizyty w Naszym salonie?

Informujemy Państwa, że od dnia 18.05.2020r w Naszym salonie obowiązują dodatkowe zobostrzenia, prosimy o zapoznanie się z nimi przed dokonaniem rezerwacji terminu wizyty:

I. Rezerwacja wizyty u podologa/ kosmetyczki odbywa się tylko i wyłącznie telefonicznie lub drogą elektroniczną.


II. Przyjdź w swojej maseczce i rękawiczkach - jeśli nie posiadasz, maseczkę możesz także zakupić u Nas - (osoby nie posiadające maseczki nie mogą skorzystać z wizyty).
II A) Maskę noś cały czas - chyba, że Twoja wizyta dotyczy zabiegu pielęgnacyjnego w obrębie twarzy - wtedy poczekaj, aż kosmetyczka poprosi Cię o zdjęcie maseczki przed przystąpieniem do wykonania zabiegu.


III. Salon od wewnątrz pozostaje zamknięty na klucz - dla Waszego jak i Naszego bezpieczeństwa - dlatego, poczekaj na nasze wezwanie w korytarzu.


IV. Prosimy o przychodzenie na wizytę PUNKTUALNIE - nie wcześniej, nie później. Dokonujemy wszelkich starań, aby klienci się nie mijali! Jest to dla nas niezmiernie ważne.


VI. Na wizytę przychodzimy samodzielnie - bez osób towarzyszących! (nie dotyczy osób niepełnoletnich).


VII. Po wezwaniu podologa/ kosmetyczki - czeka na Ciebie:
A) Obowiązkowa dezynfekcja rąk/ bezdotykowy pomiar temperatury (na odległość) w recepcji. 


B ) Przyjmujemy tylko osoby zdrowe, bez wyjątków. 

Wiedz, że zapytamy Cię o Twoje samopoczucie: czy posiadasz kaszel, duszności, katar ogólne oznaki przeziębienia lub grypy?
Pamiętaj bądź odpowiedzialny i nie umawiaj się na wizytę jeśli Twój stan zdrowia uległ pogorszeniu - lub jeśli wizyta jest już zarezerwowana, a masz objawy - odwołaj ją telefonicznie dla swojego i naszego bezpieczeństwa!


C) Poprosimy o wypełnienie obowiązkowej ankiety w związku z COVID-19 przed przystąpieniem do wykonywanego zabiegu - zawierającej m.in informacje na temat tego, czy miałeś kontakt z osobą będącą chorą na COVID-19? czy przebywałeś na kwarantannie? (jeśli tak poprosimy Cię o wcześniejsze przesłanie oficjalnego dokumentu potwierdzającego jej przebycie drogą mejlową) - w celu wypełnienia ankiety możesz przynieść własny długopis, lub wypełnić go naszym (dezynfekowanym na bieżąco po każdym kliencie!).


VIII. Podczas usługi obowiązuje zakaz korzystania z telefonu komórkowego, a także innych urządzeń elektronicznych służących do komunikacji. Prosimy o pozostawienie go w okryciu wierzchnim bądź torbie, rozmowy między Nami również ograniczamy do minimum. 


IX. Prosimy o dotykanie jak najmniej powierzchni płaskich.


X. Podczas wizyty ze względów bezpieczeństwa nie proponujemy napojów.


Dbamy o wszelkie środki bezpieczeństwa, pracujemy w maseczkach, okularach ochronnych/ przyłbicach/ goglach, fartuchach ochronnych, a dezynfekcja i sterylizacja (posiadamy własny autoklaw) to proces obowiązkowy i niezwykle ważny dla Nas od zawsze! Dla zwiększenia bezpieczeństwa posiadamy także lampę UVC i ozonator.

Dodatkowo dezynfekujemy włączniki światła, klamki, długopisy, terminale płatnicze.